Spaima cardiacilor: Localul-spital care își îmbolnăvește clienții

Când mănânci un hamburger suculent sau niște cartofi prăjiți tocmai scoși dintr-o baie de ulei, este greu să te gândești că aceste mâncăruri dăunează sănătății.

Însă clienților restaurantului Heart Attack Grill („grătarul de infarct”) nu li se permite acest lux. În acest local, decorat să arate ca un spital, ți se amintește mereu că nu ar trebui să consumi mâncare grasă.

Client Heart attack 01
Foto: Facebook / Heart Attack Grill

Și totuși, clienții localului exact asta fac. În ciuda faptului că are un caracter morbid, restaurantul din Las Vegas, SUA, este foarte popular și are clienți fideli.

„Opera” unui nutriționist

Localul a fost fondat în 2005 în orașul Tempe, din statul Arizona, de către medicul nutriționist Jon Basso, căruia i-a venit ideea în timp ce făcea un studiu de marketing pentru o sală de sport.

Basso fost inspirat de poveștile clienților care făceau mari eforturi pentru a nu se abate de la dieta sănătoasă.

În mai 2011, Basso a deschis un al doilea restaurant, în Dallas, Texas. Dar, la scurt timp după extindere, a fost nevoit să închidă ambele localuri, din cauză că nu erau suficient de profitabile.

Heart-Attack-Grill
Decorațiunile din local includ un stetoscop imens și flacoane de medicamente supradimensionate, Foto: lasvegasrvresort.com

În cele din urmă, în octombrie 2011, el „a dat lovitura” în Las Vegas. Restaurantul deschis aici funcționează și astăzi și atrage mii de clienți în fiecare lună.

„Grătarul de infarct” este celebru pentru tematica sa spitalicească. Chelnerițele se îmbracă în asistente medicale și iau comanda pe carnețele care arată ca niște rețetare.

Clienții sunt tratați ca niște pacienți și primesc halate de spital și brățări, pe care trebuie să le poarte înainte de a comanda mâncarea.

Hamburgeri „Bypass” și mâncare gratuită pentru obezi

Cei care cântăresc peste 160 de kilograme primesc mâncare gratuită, însă mai întâi trebuie să treacă testul cântarului.

În local se servesc hamburgeri, cartofi prăjiți și altele feluri de mâncare de tip fast-food. Toate felurile de mâncare au un conținut ridicat de grăsimi și calorii.

Jon Basso
Jon Basso ținând în mână un cvadruplu hamburger „Bypass”. Foto: Joshua Lott/ Reuters

Vânduți în mai multe versiuni (simplu, dublu, triplu, cvadruplu, chiar și octuplu), hamburgerii „Bypass” sunt printre cei mai populari. Chiftelele conțin carne de vită, cântăresc între 220 și 900 de grame, și pot fi însoțite de o porție de cartofi prăjiți „Moarte clinică”.

La capitolul băuturi, clienții pot alege între tequila și bere sau o multitudine de băuturi carbogazoase. Și, ca orice restaurant „de infarct” care se respectă, localul vinde și țigări (copiii pot opta pentru acadele sub formă de țigări).

Toată mâncarea trebuie consumată la fața locului, neputând fi luată acasă. Uneori, restaurantul găzduiește concursuri de mâncat, ai căror câștigători sunt așezați într-un scaun cu rotile și transportați la mașină de către o asistentă.

Restaurantul a atras atenția mass-media de mai multe ori, după ce și-a îmbolnăvit clienții (mulți dintre ei suferind deja de obezitate morbidă). Au existat chiar și câteva cazuri în care clienții restaurantului au făcut infarct în timp ce luau masa.


Restaurantul din Las Vegas nu este singurul care pune viața clienților în pericol. Patronul unui local din China a fost prins punând droguri în mâncare ca să-și determine clienții să revină. Un alt restaurant neobișnuit este Gust’eaux, din orașul belgian Kruune, care le servește clienților apă potabilă reciclată provenită de la toaletă.


Distribuie:

Citește în continuare

Abonează-te gratuit la newsletter și vei primi în fiecare dimineață pe email cele mai interesante articole, filme și recomandări.
Fii fără grijă, nu facem spam.

Un comentariu la „Spaima cardiacilor: Localul-spital care își îmbolnăvește clienții”

  1. Cea mai buna reclama posibila….Oamenii au fost intotdeauna fascinati de lucrurile si locurile unde n-au voie.Le spui soferilor ca n-au voie pe un anumit loc de parcare?Ei bine,toti vor sa parcheze pe acel loc.Le spui ca tigarile sunt rele si pui poze pe pachete? Nee,,Toti vor sa cumpere tigari.Le spui ca anumite mancaruri te pot baga in spital ?Exact mancarea bulbucasa o cumpara..Asta-i omul.Interzicei ceva si apoi ce are interzis isi va dori cel mai mult.Reclamele de azi sunt mai perverse ca niciodata.Stai bine merci si vezi o emisiune tv cand brusc ,,servesc,, portia de reclame subliminale…Vezi o reclama la bere?Apoi brusc te alegi cu o ideie fixa in scafarile ca trebuie sa bei o bere.Trebuie sa strangi serios din buci sa ramai locului si sa nu cobori dupa nenorocita aia de bere…Nu-i de mirare ca minutele de ,,pauza publicitara,, sunt platite cu milioane de euro .La fel de bine se poate numi…reeducare comerciala.

    Răspunde

Lasă un comentariu