O companie din Lituania a lansat chipsurile de cartofi cu aromă de vulvă

Conform unor cercetări recente, tinerii de azi au de trei ori mai puține șanse să se îndrăgostească decât aveau părinții lor la aceeași vârstă. Social media și trecerea la viața virtuală sunt parțial de vină, dar o companie lituaniană de chipsuri de cartofi încearcă să inverseze această tendința lansând o marcă de cartofi prăjiți al cărei slogan este: „Pierde-ți virginitatea orală!”

Chipsurile CHAZZ aveau deja arome precum „midii și vin alb” sau „cocktail Bloody Mary”, însă noua „aroma de vulvă” a atras în mod deosebit atenția publicului…

Foto: Freepik.com
Foto: Freepik.com

Cum se poate recrea aroma organului sexual feminin și cum poate aceasta să fie adaptată la chipsurile de cartofi? Ei bine, potrivit site-ul web CHAZZ, întregul departament de marketing a luat sarcina foarte în serios, bazându-se pe propriile experiențe și pe cele ale cunoscuților care au experimentat gustul pentru a-l reproduce.

După o serie de discuții, echipa responsabilă de proiect și-a dat seama că ingredientele care fuseseră selecționate inițial erau prea slabe, așa că cinci membri (bărbați și femei) au fost însărcinați să vină cu o listă adecvată.

Aceștia au apelat la internet, întrebând oamenii de ce le amintește gustul vulvei și, în final, au ajuns la un amestec de zeci de arome diferite.

Foto: Wikimedia
Foto: Wikimedia

După ce au alcătuit lista de arome, au trimis-o celor mai mari trei producători de condimente din Europa. Aceștia le-au trimis lituanienilor diverse mostre, dintre care doar cele mai apropiate de „aroma reală” au fost selectate de CHAZZ.

Apoi, reprezentanții firmei din Lituania au mai ajustat aroma prin modificarea proporțiilor ingredientelor până când au fost mulțumiți de gust.

Indiferent de rezultat, chipsurile au făcut deja senzație și vestea lansării lor s-a viralizat, exact reacția căutată de CHAZZ. Compania subliniază că acești cartofi prăjiți se adresează „oamenilor curajoși și liberi, care își permit să trăiască așa cum vor, cărora nu le este frică să iasă în evidență, nu au complexe și nu le pasă ce spun alții despre ei”.

Foto: Freepik.com
Foto: Freepik.com

Ca să știi mai mult, citește „Istoriile alimentației. Ce va să zică a mânca”

„Ce mâncau oamenii cu mii de ani în urmă? Ce vor mânca peste un secol? Cum și unde au apărut focul, agricultura, creșterea animalelor? Ce mâncau împărații romani? Dar cei chinezi sau regii Franței? Cum mâncau supușii lor? Cum se explică interdicțiile alimentare din fiecare religie? A dispărut cu adevărat canibalismul? Ce legături sunt între sexualitate și alimentație? Cum și unde au apărut restaurantele? Cine a inventat pizza? Cine mănâncă insecte? Dar alge? Ce mănâncă bogătașii de astăzi? Ce popoare se hrănesc cel mai bine? Se va putea asigura o alimentație sănătoasă pentru zece miliarde de oameni? Vom fi oare obligați să mâncăm ceea ce ne va impune o inteligență artificială? Oare mâine vom mai sta la masă împreună?

Această vastă frescă înfățișează modul în care am trecut de la o alimentație variată, naturală și abundentă la produse alimentare standardizate, industriale și făcute pe bandă rulantă, otrăvuri și pentru om, și pentru natură. Ea dezvăluie imensa putere economică, ideologică și politică a industriei alimentare, precum și legăturile mai puțin cunoscute dintre mâncare și conversație, dintre alimentație și putere sau dintre ceea ce mâncăm și geopolitică.

Înțelegerea acestei istorii este fundamentală dacă doriți să vă preocupați de propriul dumneavoastră regim alimentar, să mâncați sănătos și bine – și să salvați natura, de care depinde supraviețuirea omenirii.” (Jacques Attali)

„Istoriile alimentației. Ce va să zică a mânca” se găsește cu reducere pe Cartepedia, Cărturești sau Libris.

Ți-a plăcut articolul? Dă-l mai departe!

Citește în continuare

Lasă un comentariu