Puterea obișnuinței. De ce facem ceea ce facem în viață și în afaceri — Charles Duhigg

În „Puterea obișnuinței”, Charles Duhigg ne poartă printr-un periplu al ultimelor descoperiri științifice – din laboratoare, în birourile celor mai mari corporații – și explică pe înțelesul tuturor de ce avem obiceiuri (bune și proaste) și cum putem să le schimbăm. Pe parcurs, aflăm de ce unii oameni și unele companii se luptă să se schimbe, în pofida anilor de încercări, în timp ce alții par să se reinventeze peste noapte.

Descoperim astfel cum obiceiurile corecte au fost cruciale pentru succesul înotătorului olimpic Michael Phelps, al CEO-ului Starbucks, Howard Schultz, și al luptătorului pentru drepturile omului Martin Luther King, Jr.

La baza cărții stă următorul argument: ca să putem ajunge să facem cu regularitate exerciții fizice, să slăbim, să creștem copii excepționali, să conducem firme de succes, trebuie să înțelegem cum funcționează obiceiurile. Aceasta este cheia. Obiceiurile nu înseamnă destin și, după cum arată Charles Duhigg, prin valorificarea acestei noi științe, chiar putem să ne transformăm viața.

„Puterea obișnuinței. De ce facem ceea ce facem în viață și în afaceri” se găsește cu reducere pe Cărturești sau pe Libris.

Distribuie acest articol

Lasă un comentariu