Brandul de lux Balenciaga vinde teniși „complet distruși” la prețul de 1.850 de dolari

Casa de modă Balenciaga a dezvăluit recent o nouă linie de încălțăminte în ediție limitată atât de deteriorată și murdară, încât majoritatea oamenilor ar trebui să fie plătiți ca să o poarte în public.

Conceptul de „îmbrăcăminte deteriorată” există de mult timp în lumea modei și unele dintre aceste obiecte vestimentare pot arăta chiar bine, dar uneori designerii merg prea departe și ne trezim cu niște produse cu adevărat ciudate.

Foto: Pexels.com
Foto: Balenciaga

Acum, când vine vorba de întins coarda, Balenciaga pare de neîntrecut, dar eforturile de a fi mereu cap de afiș vin cu un risc ridicat de a cădea în ridicol. Îți amintești de bluzele Balenciaga concepute să arate ca roase de șobolani?

Ei bine, dar dacă se întâmplă să fi cumpărat un astfel de pulover, acum ai niște teniși zdrențuroși numai buni cu care să îl asortezi. O pereche de Balenciaga Paris High Top Sneakers te va costa 625 de dolari, dar dacă ești în căutarea versiunii „total distruse”, aceea te va costa de aproape trei ori mai mult.

Este greu de explicat de ce, pentru că arată de parcă cineva a luat o pereche de încălțări Converse vechi, le-a purtat prin noroi zilnic, timp de un an, apoi a lipit numele „Balenciaga” pe ele.

Fotografiile promoționale publicate de casa de modă au stârnit o adevărată controversă pe rețelele de socializare, unii întrebându-se dacă nu cumva Balenciaga își bate joc de ei în acest moment, iar alții încercând să înțeleagă de ce ar plăti cineva 1.850 de dolari pentru noua încălțăminte „complet distrusă”.

Foto: FreeImages.com
Foto: Balenciaga

„Dacă ați cumpărat tenișii Balenciaga de 1.850 de dolari care arată ca și cum ar fi fost călcați de o mașină de tuns iarba, vă rog să căutați ajutor, dar și să mă contactați pentru că aș vrea să înțeleg unde vă era mintea în acel moment”, a scris pe Twitter scriitorul Brendan Dunne.

Dar chiar dacă reacțiile la încălțămintea bizară – din care doar 100 de perechi sunt disponibile pentru cumpărare – au fost în mare parte negative, se poate spune că echipa de marketing a Balenciaga și-a atins obiectivul.

Oamenii vorbesc despre încălțămintea ponosită și fotografiile cu noii teniși sunt peste tot pe rețelele de socializare. Dacă asta este o victorie sau nu, doar Balenciaga știe…

Foto: Pexels.com
Foto: Pexels.com


Articol interesant? Dă-l mai departe!

Citește în continuare

Lasă un comentariu